Äntligen vår!!!! Igen...

Det är så härligt väder ute och jag blir så glad när det är fint väder!
Idag har jag varit på utbildningsdag. Stomivård på turné hette det. Hehe, lite töntigt namn. Som ni säkert kan förstå handlade hela utbildningsdagen om just stormivård. Eftersom jag jobbar på en avdelning där vi sysslar mycket med stomier var det inte så mycket nytt, men det är aldrig fel med repetition. Dessutom hade olika bandageföretag utställning vilket innebär att jag nu är stolt ägare till en hel bunke pennor i olika färger. Dessutom har jag lyckats snappa åt mig ett och annat block. Kan vara bra att ha ;-) Jag vann faktiskt en väska i en frågetävling, det var väldigt kul. Tror dock inte att jag kommer att använda den så mycket, den var inte så där jätte snygg.
Efter utbildningen skulle jag och Malvina hälsa på Jennie och lille Ebbe, men Jennie fick förhinder. Istället körde jag hem. Närjag kommit hem letade jag först upp lite sånger som jag ska ge som förslag till Linneas bröllop, sen var jag ute i skogen och gick en runda. Var så skönt när solen sken och mysigt med alla vitsippor längst vägen.
Ikväll har Maja och hennes mage varit här. Hon är så söt. Hon är fortfarande lika smal som innan hon blev gravid, men nu har hon en jättemage. Ser så kul ut. Hon har ju gått över tiden nu, så det börjar verkligen närma sig. Längtar efter att få se den lille Knoddisen!

Nu ska jag kolla på Lilla Huset på Prärien. Den serien är bara såååååå bra!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Redan färdig med OC???
:)

2008-04-04 @ 07:47:54
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Ankizz med Jonathan

Vill du anta utmaningen ja har på min blogg??
Trevlig helg!

2008-04-04 @ 12:22:58
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej hej!
Tack för en mysig kväll Titti!!
Alltid kul med sällskap!
Å som du ser.. ingen bebbe ännu... men jag hoppas verkligen att den vill ut snart.. TYP NUUuuuuuu..=)
Sköt om dig gumman så hörs vi!!
Å säg te när det blir Dr. Quinn.. Jag kommer direkt!! Med bebben!!!
Pussen å Kramen!!

2008-04-04 @ 13:33:31
Postat av: helen

Jag vill också vara med på Dr quiin hoppas det går utan bebbe *ASG*

2008-04-04 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0