Äntligen!

Blogg.se har inte fungerat som det borde under helgen och detta har tyvärr gett som resultat att jag inte kunnat uppdatera er på mitt liv. Kul att se dock att min statistik faktiskt ligger rätt hög, trots de glesa inläggen.
Jag har haft en jätterolig, händelserik helg. Hade det supertrevligt i Lund, trots att jag hade lite svårt att ta mig fram till Maria o Simons lägenhet som för tillfället befinner sig i en stor byggarbetsplats. Men tack Maria för en riktigt trevlig kväll och tack Maria T för att jag fick bo hos dig! Så mysigt!
I lördags hade vi stor vårstädning av kyrkan. Det var väldigt nyttigt för vår lite slitna kyrka. Möblerade om en hel del och bar runt på en massa möbler så när dagen gick mot sitt slut var jag helt färdig i armarna. De kändes som spaghetti. På kvällen var vi ett gäng som träffades hos Ingrid. Där lagade vi indisk mat tillsammans, mums! Det bästa med indisk mat är dock att den ska ätas med händerna, bestick är förbjudna. Det är kul att leka med maten!!!
I söndags hade jag slappedag, kollade på reprisen av finalen i Let´s Dance. Det var helt klart rätt par som vann. Tina var bäst! Sedan åkte jag, min familj, fam Turesson minus Camilla, Miriam, Bengt och Febe in till stan och lyssnade på Hemvärnets Vårkonsert. Rikard hade ett jättelångt solo och det gick kanonbra! Han är så duktig. Jag är helt imponerad. Att se och höra det får mig nästan att vilja ta upp mitt trumpetspelande igen. Vet dock inte om mina grannar skulle uppskatta det ;-)

Nu börjar snart House, jag tänkte faktiskt se det för en gångs skulle. Har varit på ett diskussionsmöte med en massa politiker ikväll om sjukhusets framtid. Politiker suger verkligen musten ur en, de kan vända och vrida på allt!

Stackars Jennie, mår inte bra. Jag o Malle skulle ju hälsa på henne... får se hur det blir med det.
Maja, om det ska bli en liten Leif får du sätta fart nu. Det var mörkt hos er ikväll och er bil var inte hemma, så kanske är det på gång nu! Lycka till!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Äntligen =)
Kan tänka att ja ökat din statistikt en del. Är fortfarande inne 3-4 ggr per dag:)
Tycker om dig!
KRAM

2008-04-01 @ 21:08:15
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej gumman!!
Tyvärr så var vi inte inne på BB.. vi var å grattade leif.. *ASG* Inte vår Leif utan pastor Leif.. *ASG* fast jag var faktiskt på BB den första April... på en rundtur.. för att kolla läget lite liksom..
Å tyvärr.. ingen Bebbe i dag heller. Så jag kommer gå över min tid.. Fast ännu är dagen ej slut men ialla fall.. Tror dock inte det händer i dag.. På uträknad dag.. Frågan är bara hur lång tid jag behöver gå över. Få be om lite stöd uppifrån så att den kommer rätt så snart!!
Sköt om dig gumman så hörs vi! Mången kram!!
Mairone och Knoddisen som still är i magen..=)

2008-04-02 @ 18:36:29
Postat av: Karin

Hej hej! Jag räknar med att du Therese är snabb till bloggen när det faktiskt är dags sen för "Knodisen". Är såå nyfiken :). Annars ville jag bara säga hej och beklaga mig lite över min situation. Jag blev snuvig i söndags men känner mig bra nu. Tror du inte jag hann att smitta lilleman så han har feber och snuva. Nu kan vi inte åka till Örebro den här helgen heller :(. Är så besviken. Men vi blir kvar i Tollarp och det är ju mysigt det med. Tur att jag har er alla. Puss o Kram

2008-04-03 @ 13:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0