Lille bebben

Idag har jag och Malvina hälsat på Jennie och lille Ebbe. Vi tyckte att det var dax för oss att träffa honom. Jag är verkligen glad att jag fick lära känna honom lite bättre. Han är helt klart en 10poängare! Sååååå söt! Har lite temprament, precis som sin mamma, men så gullig! Det var en jättemysig dag vi fick, som givetvis dominerades av bebissnack. Det är ju precis så det ska vara när det kommit en ny liten människa till världen. Det är så häftigt att lille Ebbe har kommit till världen. Han är ju helt perfekt. Är väldigt liten, men en hel människa. Han har tio fingrar och tio tår och kan både äta och bajsa. Livet är häftigt!

Ebbe-slebbe:

           

                 
Ebbe är verkligen en av världens sötaste bebis. Trots att Malle tycker att han ser ut som en korv


I kväll har jag och mamma varit ute och gått en runda på "stan" sen var vi o handlade en massa frukt, mums! Nu ska jag äta apelsin och softa framför TV:n.
 Nice!

Förresten, Maja har fortfarande inte ploppat. Imorgon har hon gått över en vecka!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Nåå en liten Ebbe-Slebbe :)
Jätte söt! Fast att ja bara sett bilder på honom så kan ja oxå säga att han är en 10 poängare =)

Du sa något om att Jennie oxå har en blogg, kan man få någon adress dit? Nyfiken :)

Kram Annika men Jonathan

2008-04-08 @ 21:46:26
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: jennie

haha min lilla älskling han ser lite mongo ut på de flesta bilderna, inte sååå fotogenisk kanske...:) Tack för en trevlig dag! kram

2008-04-09 @ 12:41:12
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se
Postat av: Mairone

Hej hej!!
Otroligt söööt unge måste jag säg.. Längtar tills jag får se min egen lille knoddis.. Orkar snart inte vänta längre..Men det är väl som jag sa till Håkan.. Den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge.. eller?!?! Hehe..
Sköt om dig titti å tack för besöket..=)
Mången kram!!
Mairone och Knoddisen!!

2008-04-09 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0