Liten håla

Gissa var jag befinner mig, inte så lätt att  gissa kan jag säga, men kanske nån har en liten aning. Oavsett så befinner jag mig i Rörvik hos mina vänner. Rörvik är en väldigt liten håla, mindre än den håla jag själv kommer från. Det är faktiskt sant! Jag har befunnit mig här nu i typ två underbara dagar och idag är det dags att bege mig söderut igen. Har varit på rundvandrig i byn idag, det tog typ 10 minuter att gå tvärs igenom. Hihihi!

Solen skiner och jag är glad. Har köpt nya snygga solbrillor. Sweet! 15 spänn på rea, inte illa, nice!
Skåne väntar, längtar!

Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin blogg
www.enlitentax.blogg.se

2008-04-19 @ 13:59:23
Postat av: Lexie

billigt :D

2008-04-19 @ 14:04:41
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: HannaH

vadå håla?? Vi har en bensinmack, pizzeria och ica!!! Vad mer kan man begära??? Tell me!!

2008-04-19 @ 17:41:10
Postat av: Ankizz med Jonathan

Äntligen! Ja har saknat dig här på bloggen. Tycker de har varit rätt dött här ett tag. Tänk på mitt blogg-abstinens.... hehe.
(Skoj att ni titta inom innan, hoppas ni har de QL ikväll :)
Ses o hörs!!!

2008-04-19 @ 23:37:57
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0