Mmmmm....

Haft en riktigt härlig ledig dag idag! Började med att jag gick upp klockan 7 för att cykla hem till mina föräldrar. Sedan spenderade jag i stort sett hela dagen där. Hjälpte till att sortera tomater i växthuset och sedan var jag och Maria ute och gick i skogen med de små söta hundarna. Det har varit så otroligt härligt väder hela dagen. Jag har gått i skjorts och t-shirt. Lyckats bättra på den i stort sett obefintliga solbrännan, med andra ord ;) Det är nice!

Ikväll har Maria varit här. Vi tittade på en Pippi Långstrump-film. Astrid Lindgrens karaktärer är så otroligt bra! Alla filmerna är ju galet roliga. Livet verkade så härligt på 70-talet!

Dags att sova, ska upp och tvätta imorgon kl 07!
Morgonstund har guld i mun ;-) Sägs det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Karin

hej svejs vännen! Hmm, är vi dåliga på att kommentera, är det därför dina vackra roliga blogginlägg kommer mer och mer sällan? Ville bara säga att det är ungdomsmöte på fredag i östermalmskyrkan, dom har nån konferens där i helgen. Vi hörs o ses. Puss o kram Karin

2008-05-08 @ 16:15:00
Postat av: Karin

Hej igen, det är fortfarande ungdomsmöte ikväll, emn det är samtidigt möten där i morgon oxå. Vi ska dit i morogon för Elisabet är i Vittskövle ikväll. Så nu vet du ( o alla andra som läser det här). KRAm

2008-05-09 @ 15:09:48
Postat av: malle

Nä du Titti nu börjar det verkligen bli dax att skriva något nytt här!! kram

2008-05-14 @ 08:22:19
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se
Postat av: Ankizz med Jonathan

Oj va här dammar :)

2008-05-14 @ 10:48:05
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0