30 års fest

Var på 30 års fest igår, hade klätt upp mig, lagt lite smink på ögonen och till och med satt upp håret. Med andra ord var jag riktigt festfin. Och vilken fest det blev sen! Det var en riktigt trevlig tillställning med en massa härliga människor. Det var verkligen kul att träffa alla igen. Var ett bra tag sedan jag träffade en del och det fanns ju många på festen som jag aldrig träffat förr. Jag säger bara; Tack Stoffe för en riktigt rolig fest, glöm inte att vi ska ut och bowla nån gång. Jag vann ju faktiskt frågeleken!
Efter att festen var slut körde jag hem Vicky, vilket ledde till att vi satt och hade en av våra pratstunder. Oj! Det har verkligen hänt jättemycket i mitt liv sen hon och jag pratade sist. Känns som om jag inte sitter fast på samma ställe längre, som jag gjorde under en väldigt lång period i mitt liv. Känns så häligt att vara helt fri, så skönt att jag lämnat det gamla bakom mig!

Idag har jag varit hemma hos mina föräldrar och tittat på Let´s Dance och ätit middag. Efter att jag kommit hem har jag suttit vid datorn och förberett mitt "snack"  jag ska ha i Pingstkyrkan på ungdomscafét på fredag. Tänkte att jag skulle börja i god tid denna gången. Dessutom fick jag jättebra tankar under min promenad hem från mina föräldrar. Hoppas bara att det blir som det är tänkt i slutända!

Ska snart till kyrkan! Längtar! Ska bli så kul att träffa alla igen. Hm... vad ska vi hitta på idag?...

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Japp, de var en väldigt rolig 30 års fest!
Ja ska oxå försöka blogga lite om det sen.
Du var så festfin o snygg igår. Vist du var lite väl svart, men de e så snyggt!!! :)
Kramiz

2008-02-24 @ 19:49:48
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0