ALLA HJÄRTANS DAG-tankar

Sitter här och ser hur tiden tickar på... snart är det alla hjärtans dag. Denna dag då alla som är tillsammans med någon slåss om de finaste rosorna och den godaste chokladen. Den dag då prismedvetandet helt försvinner och man inte alls tycker att det är konstigt att rosorna blivit dubbelt så dyra.
Denna dag som för alla singlar är en påminnelse om det som de ännu inte fått va med om. Visst, alla säger att Alla Hjärtans Dag inte bara är till för par utan även är en dag då man kan uppmärksamma sina vänner, men helt ärligt, vilka tror på detta. Vilka singlar i vårt avlånga land och resten av världen önskar inte att de hade någon att ge en ros till eller få en ros av. Hur många är det inte som önskar att de hade någon trevlig människa att gå på date med, oavsett om det är med någon man träffat tidigare eller en blind date. Hur många skulle inte vilja ha någon att dela denna kärleksfyllda dag med. Jag skulle vilja att jag hade det iallafall. Men, tiden har sin gång och den dagen kommer förhoppningsvis någon gång.

Bara för att spä på mina drömmar om den perfekta mannen och det perfekta förhållandet har jag precis tittat på en kärleksfilm, Just like heaven. Inte alls så dålig som jag trodde att den skulle vara. Var riktigt bra på sina ställen.

Nu ska jag gå och lägga mig ochn drömma mig bort!

Ha en riktigt bra Alla Hjärtans Dag mina vänner, Ni finns alltid i mitt hjärta, oavsett vilken dag det är och hur mycket rosorna kostar!  

Det sista jag vill tillägga i detta inlägg är att jag önskar, att den kärlek som kommer att spridas imorgon, skulle spridas varje dag. På det viset hade inte handeln kunnat tjäna så mycket extra pengar på Alla Hjärtans Dag!

                                                                         

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Oj uppe o blogga mitt i natten!
Hur var kalaset ni hade för broren?
Önskar dig från hela mitt hjärta en bra alla hjärtans dag! @)->->--

2008-02-14 @ 08:07:11
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0