Blåsig vår

Idag är det lördag och jag har en allmän slappedag. Det är såååå skönt. Var i klädaffären idag. Det har verkligen kommit in hur mycket snygga kläder som helst. Oroa er inte, jag ska inte börja modeblogga, kan alldelens för lite om mode för det. Men jag längtar tills jag kan gå ut i tunna tygskor och slippa asa runt på en stor kappa. Det är rätt varmt idag, men det blåser ju så fasligt. Känns väldigt kallt när man hamnar mitt i draget.
Var hos mina föräldrar för en stund sen och tvättade min bil. Jag lånade pappas gummistövlar, som är i storlek med en stor segelbåt, och traskade runt i geggan. Bilen blev fin och mina händer var illröda när jag väl var färdig med att leka i vattnet, rätt kallt faktiskt. Men, åh, vad fin min bil blev. Eller, inte! Hade verkligen behövt en vaxning! Eller skulle jag kanske leta upp en ny bil...



MIn kusin har försökt sälja sin Subaru till mig, inte den som är på bilden, men hans är minst lika fin!
För dyr dock!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Hej!
Skönt med en slappedag. Kan tänka mig att du va kall om händerna efter att ha tvättat bilen. Blåste de inte mycke på dig?

2008-02-23 @ 15:10:45
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0