Dags att ge sig in i Bloggvärlden

Blogg... detta konstig ord. Låter som något en groda ger ifrån sig då denna försöker kommunicera, men ändå ett fenomen som har fångat så många av mina bekantas intresse. Jag är helt ärlig med att säga att den även lyckats fånga mig. Jag är ledsen att behöva meddela att jag nu hoppas att ni även ska hålla koll på min blogg och att ni ska lämna många kommentarer ;-) Jag känner dock att det är otroligt mycket jag måste lära mig innan det kommer att bli snygg design på mina inlägg, om det någonsin blir det!
Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag är glad att du med ska blogga nu:) ska fira med ett glas vatten innan jag går och lägger mig! :)

2008-02-12 @ 22:40:10
URL: http://salmiakatfolket.blogg.se
Postat av: Ankizz med Jonathan

Hej! Välkommen in i bloggvärlden :)
Kram Ankizz med Jonathan

2008-02-12 @ 23:04:18
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0