Dags för helg

Sitter här i min soffa och varvar ner efter ännu en arbetsdag. Gick av kl 22 och tänkte jag skulle ta det lungt en stund innan jag kryper till kojs. Är ledig för helgen nu! Jippie! Undrar vad för kul som ska hände dessa dagar. Alltid lika kul att tänka sig framåt och fantisera om vad en helg kan innehålla.
Imorgonkväll ska jag till mina föräldrar, ska bli mysigt. Rikard ska laga mat, blir säkert jättegott, och sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra. Om det inte blir nåt annat så blir det i alla fall Let´s Dance. Hoppas Mat-Tina eller Karl Petter vinner. Jag tycker att Mi ska åka ut... hon verkar så "blond". Usch, nu var jag elak, men jag tycker faktiskt att hon ska åka ut. Det är synd att kalla henne blond, det ger ju alla blondiner ett dåligt rykte. Vi kan ju inte påverka vilken färg vi får när vi skapas. Sen finns det ju klart de som väljer att blondera sig. Sådan är inte jag. Försökte skaffa blonda slingor en gång, men det gick inte så bra. Blev pissgult och fult! Iallafall, tillbaka till Mi. Hon verkar lite korkad och sen har hon ju blont hår också... alltså är hon blond! Hihi! Nu måste jag sluta... detta inlägget blev ju bara trams!

Kommentarer
Postat av: malle

ja det var faktiskt lite skönt att han inte blev tokarg! jo så här gör du: när du tittar på youtube så finns det en ruta till höger där det står embed på kopiera den texten, klicka på HTML knappen på din blogg, klipp in embedtexten o tryck på uppdatera.. tror att du ska kunna förstå min snurriga text!

2008-02-22 @ 07:43:37
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se
Postat av: malle

just det vi funderade på något slags presentkort typ på sandelins eller dressmann eller nått. känns som en säkerpresent eller?

2008-02-22 @ 07:44:30
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se
Postat av: Ankizz med Jonathan

Här är en till som antagligen ska se Let´s Dance. Håller med dig om Mi, men de där att hon är blond kan ja inte komentera ;) tycker att hon är väldigt osynlig i tävlingen om man jämnför med de andra.
Ja Hejar oxå på Mat-Tina hon är skön, däremot hoppas ja få se många fler danser med Matte ;) Haha.
Ha en super trevlig ledig helg!!!
Kram Ankizz med Jonathan

2008-02-22 @ 07:57:19
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0