Denna värld!

Vaknade upp i morse efter en riktig hejdundrandes Melodifestivalkväll igår. Storbildsskärm, härliga vänner, massa snacks och så klart Tvillingbröderna och Androla (Andreas Johnsson och Carola för er som inte förstod det) Resultatet av tävligen var bra enligt min åsikt. Tror nog att Androla kommer knipa till sig en biljett till Globen i andra chansen. Det förtjänar dom...
Hihi, var kul att se en kille som såg ut som en blandning mellan Jimmy Jansson och Martin Stenmark och som lät som Per Gessle. Ja, det var ju den här killen som sjöng om svalan. Fattade inte riktigt den låten. Låt mig inte ens börja diskutera den killen som viskade sig igenom en hel låt. Annat var det med Pizzafreaken, de skrek ju mest. Ingen hit alls faktiskt.
Så jag dissar en hel del låtar, men sämst var nog den tjejen som ville vara en Britneykopia och inte insett att hon befann sig i Sveriges uttagning till ESC och inte typ Rysslands eller Rumäniens.
Som parentes vill jag säga att Ola är bra! :)

Nu till mindre roliga detaljer. Sitter just nu hos mina föräldrar och skriver. Har kört min bil hit. Den bil vars tanklock låg en bit bort från bilen idag när jag skulle köra iväg. Den bil som någon/några småungar (min gissning) slangat på bensin och försökt ta sig in i. Jag säger bara varför? Jag har inte ens en CD-spelare utan bara en kassettspelare i min gamla bil, vem vill ha en sån? Annars finns det väl bara min varningstriangel som kan ha nåt värde överhuvudtaget. Är faktiskt väldigt upprörd över detta. Låt mina saker va!!! Jag ska faktiskt ta och ringa till polisen. 

Snart har jag jobbat klart för helgen. Sen är jag ledig en hel dag! Jippiee! Och på tis blir det fika på stan! Nice! 

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

det låter riktigt nice hos Lennartssons igår!
Minder nice att dom ville komma in i din bil! Vilka idioter det finns.
Skönt att vara ledig lite nu efter helgen!
KRAM

2008-02-17 @ 13:22:35
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0