Det var denna helgen

Sitter på jobbet och väntar på att tiden ska gå... äntligen är denna helgen slut! Är kul att jobba men ännu roligare när det är dags att gå hem.
Längtar efter att komma hem och sätta mig framför TV:n för att se ett par Vänner-avsnitt. Hittade en skiva i serien som jag letat efter. Letade hos mina föräldrar och hittade den i min lillebrors väska. Den väska som han hade med sig hem när han muckade i november och som han fortfarande inte packat upp än. Tycker ni att jag är slarvig ska ni se hans rum :=) Sorry, Rikard, men det ligger en del sanning i det jag säger och sorry för att jag letade bland dina saker, men annars hade jag nog aldrig fått tillbaka den.



Imorgon är jag ledig och då ska jag nog ta och plantera lite pencéer på min balkong. Ska bli roligt! Vad säger du om det Malle? Inte illa eller hur?

Tillbaka till arbetet en halvtimme till :-) Sen dags att åka hem, jippie!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja vänner är bra!

2008-02-17 @ 21:52:59
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0