Frukostmys

Imorse (förmiddes) strax efter 10 ringde det på min dörr och in kom lilla Majsan m sin tjockismage. Hon hade med sig frallor och jag hade kokt ägg och blandat juice och dukat fint. Så vi satte oss till bords och avnjöt en riktigt härlig frukost tillsammans. Blev en riktigt långfrukost på över 4 h. Var så mysigt! Satt och snackade om allt mellan himmel och jord. Sådant som man kan behöva ibland. Tack Maja för de timmarna!

När Maja hade gått hemåt, gick jag hem till mor och far. Sedan var jag, mamma och Rikard ute och gick med de tre vilddjuren. Precis när vi hade klätt på oss och öppnat dörren för att gå ut, såg vi att himlen öppnat sig och det forsade vatten från himlen. Men vad gör det, vi fick ta på oss lite regnkläder istället och mamma hittade en otroligt ful tomatröd mössa som hon hade på sig. Sedan bar det av ut i skogen. Kladdigt och halt värre, men vi kom framåt.
Väl hemma fickjag låna ihop till en ny kollektion, då mina kläder var dyngsura. Så nu sitter jag här i ett par gamla mjukisbyxor medhål och målarfläckar, som jag brukade ha på mig när jag var tonåring och en av mammas tröjor. Men det är verkligen kvalitetstid med familjen och det är mysigt. Vi sitter och lyssnar på en konsert tillsammans som Rikars hade när han var med i AMK. Det enda som fattas är att Christian också skulle vara hemma, då hade vi varit här allihop. Men eftersom han ska till Danmark i helgen får vi klara oss utan honom.


Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Trevlig helg!
Ses vi hos Farmor Daga imorgon?
Kram Ankizz

2008-02-29 @ 22:02:19
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej gumman!
tack för en underbart trevlig Morgon!! så otroligt god frukost! Den piggade upp mig alldelles.. hihi..
Tack oxå för det otrligt trevliga sällskapet..=) alltid skönt å kul att bara få vara å allmänt snacka om allt mellan himmel och Jord.. hur trevligt som helst! sköt om dig så ses vi säkerligen snart igen!
Pöss å Kräm!!
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-01 @ 15:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0