Ledig dag

Har haft en riktigt härlig, ledig, dag! Det är verkligen jätteskönt att vara ledig. Särskilt när man inte har en massa måsten.
Jag gick upp rätt tidigt, gick bort till ICA o köpte en bulle och åt sedan långfrukost. Lite senare på förmiddagen körde jag till mina föräldrar. Umgicks lite och åt middag. sen var det dags för ännu en av mina o Karins filmstunder. Idag tittade vi på Stardust och det var faktiskt bra. Det vat en Sagan om Ringen (men ändå inte alls) variant med mycket kärlek. Jag är helnöjd med en.
Nu sitter jag här och känner mig trött och nöjd över min dag. Ska ta en riktig slappekväll!

Nice!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Hej vännen!! Visst va stardust bra?!
Jag vill också bo nära er och gå och fika och shoppa och sånt efter jobbet. =(
Anyway... Ha en trevlig helg.
pöss/ smålänningen

2008-02-28 @ 20:06:23
Postat av: Titti

Jag vill också att ni ska bo närmre oss...
Ta hand om er! Puss o kram!

2008-02-28 @ 20:17:29
URL: http://systertitti.blogg.se
Postat av: Karin

Hej vännen! Tack för en mysig dag. Äntligen sover David (20.15) och jag kan få betala min räkningar. Känner att jag ganska lätt skulle kunna äta upp resten av kakan själv till kvällsmat, men ska försöka hålla mig. I morgonkväll kommer den i alla fall vara borta om jag känner mig själv rätt... jaja, ville bara blaja lite. Vi ses kanske nåt i helgen. KRAM

2008-02-28 @ 20:53:07
Postat av: Ankizz med Jonathan

ååå MYS!
Härligt med ledig dag!
Nu så måste du o ja komma fram till en dag då vi kan ses :) Det ser ja fram emot!
Förresten... vad var d för kaka Karin pratade om... ;)

2008-02-28 @ 21:05:03
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0