Mmmm... filmmys!

Har precis kommit hem efter en jättemysig dag tillsammans med Karin och lille David. Supergod mat och jätte tjejig film, allt som ingår i en riktigt härlig tjejdag. Tittade på "En ung Jane Austen" sam faktiskt var en riktigt bra film. Passade väldigt bra på Alla Hjärtans Dag, dessutom fick vi lära oss lite mer om Jane Austen och hennes liv. Kan inte ha varit kul att behöva välja mellan kärleken eller chansen att försörja sin familj.
 Tack David för att du sov tillräckligt länge för att din mamma skulle kunna se hela filmen. Du är så söt!

Idag skiner solen och det är härligt att leva. Tänkte ta ut min kamera på en runda i jakt på vårtecken, men har fastnat här framför datorn istället. Var ute en lång runda i morse, sweeeet!!! Lite kallt var det dock... men solen värmde. Tack gode Gud för det vackra vädret som vi så lätt kan ta för givet (även då solen lyst med sin frånvaro rätt mycket under denna vintern). Du vet precis hur Du ska muntra upp mig!



Lägger till en riktigt snygg bild på lite vårtecken.

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Träffade Karin i affären i förmiddes då hon handlade till er lunch. Låter dunder mysigt!!

Du vet om att du e alltid välkomen hit oxå, eller kan vi ses o fika typ...

Ha en fortsatt bra dag!

2008-02-14 @ 16:43:01
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Ankizz med Jonathan

Det var lite spännande de där att lämna en komentar utan o skriva namn, men ja förstod att d var från dig:)
så många komentarer ja skrivit till dig:)
Hehe

2008-02-14 @ 22:49:33
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Karin

hej hej! Tack för en mysig dag, alltid lika kul att va med dig! David är sjuk, hoppas han inte smittat dig (eller mig :) Mest hostig, verkar inte ha ont i halsen och inte så förskyld. Var på VC och fick molipec eller vad nu heter... JAg tror han blev smittad av lilla Alice i tisdags, hon hade tydligen varit inne på VC dagen innan och jag tror dom lekte ganska närgånget hemma hos dig :) Jaja, umgås man mycket smittar man lätt, sånt är dagislivet, eller jag menar församlingslivet ;)OJ nu blir det här visst långt, avlsutar kort med en KRAM!

2008-02-15 @ 15:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0