Övning ger färdighet...

Har precis kommit hem efter lovsångsövning i PK inför fredagens café. Det är så kul att spela ihop. Det är så mycket roligare än att spela ensam hemma i sin lägenhet. Resultatet av vår övning bli kalasbra, i alla fall tycker vi det. Hoppas verkligen att de som sitter i bänkarna också tycker det sen. Det blir verkligen stor skillnad om man spelar ihop sig lite... låter mycket bättre än om man bara spelar rakt upp och ner.

Nu måste jag bara förbereda det jag ska säga. Har kommit en bit på det. Har en grymt spännande bild i huvudet, men vet bara inte riktigt hur jag ska kunna formulera det så att alla andra förstår. Men, som tur är, är jag inte ensam i detta. Har en väldigt god vän som hjälper mig, Han är bäst! :)

Nu ska jag kolla film ;) Vet inte än vad det ska bli för nåt, men lutar mot att det blir en riktigt snyfting, är på det humöret ikväll. Behöver få lite snyft/kärleks input i kvällsmörkret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0