Redan kul

Jag sitter här och lyssnar på radio (klove.com) och spelar Harpan. Det är väldigt intressant hur man så helt kan fastna och tycka att så enkla nöjen är så roligt. Jag har inte kännt mig så här avslappnad på länge, tack Gud för det! Har haft en väldigt givande kväll. Först hade jag hemgrupp här, alltid lika kul! Sen har jag fått chansen att prata med en mass trevliga människor, tycker om det! Hihihi! Börjar kanske låta tjatig, men just nu känns livet väldigt bra och det vill jag vara glad över. Det är inte alla dagar som känns så här.
Jag hoppas Jennie njöt av vattenglaset hon skulla fira min bloggstart med och att hon och bebisen får sova gott inatt. Jag borde också sova.

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Rolig kväll du hade.
Roligt att träffa alla härliga vänner.
Kram på dig

2008-02-13 @ 09:02:59
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0