Regn, regn, regn

Sitter här och hör hur regnet smattrar på mitt fönster. Inte nog med att det kommer en massa vatten från himlen, men det ska tvunget blåsa också. Lite trisst faktiskt, jag som hade tänkt åka in till stan och vårshoppa lite. Har sett grymmesnygga tavlor på Village, funderar på att investera i en sådan som kan hänga i min hall. Den känns lite tom. Att shoppa är inte det jag ser fram emot mest utan det  är att jag kanske kan träffa Malvina på stan! Hade varit jätteskoj! Får väl se vad som händer.

Oavsett vad jag gör av tiden ska jag jobba kl 14, så sen är denna dag slut. Trisst att jag ska missa allt som händer för att jag ska jobba. Tro mig, jag älskar mitt jobb, men jag vill ha ett liv också! Ikväll missar jag en samling i kyrkan, vilket innebär att jag inte får träffa alla mina vänner där. Tråkigt!

Hoppas nu bara att jag får träffa Malvina... annars är det ännu tråkigare... men det blir ju säkert kul på jobbet oavsett! :-)

Kommentarer
Postat av: Erica,

vad jobbar du med? :)

2008-02-27 @ 09:51:58
URL: http://donotpanic.blogg.se
Postat av: Fridah

.. tänkte tipsa om en nystartad tävling på min blogg, om du är intresserad av en ny klänning, eftersom den är egendesignad finns det bara en sådan klänning. Kolla in om du e itnresserad! :)

kramar.

2008-02-27 @ 09:52:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0