Shopping!

Trots regn och rusk så tog jag mig in till den stora staden idag. Det blev faktiskt en riktigt lyckad utflykt. Lyckades springa på Malvina. Vi hade bestämt att vi skulle träffas men råkade faktiskt springa på henne innan jag hann ringa henne. Vi hade en lyckad, avslappnande shoppingrunda. Jag gjorde av med betydligt mer pengar än vad jag hade tänkt från början, men jag tyckte faktiskt att jag gjort mig förtjänt av det!

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Konstigt att det kan vara så kul att jobba trots att det känns så tungt att gå dit ibland. Alla tunga känslor försvinner helt när jag får träffa mina arbetskamrater. För er som inte förstått det tidigare så är det så att jag trivs väldigt bra på mitt jobb! Förresten så ska jag sjunga på en jobbarkompis bröllop, ska bli så kul! Datum för den stora dagen är dock ej satt ännu, längtar redan! Så ikväll har vi tittat på en hel del bröllopsklänningar. Jag vill också gifta mig! Men, men, jag får väl glädja mig åt mina vänner så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0