Tisdag...snart onsdag

Klockan är nu kvart i åtta och jag har precis kommit hem. Har varit en händelserik dag. Jag är glad att kunna meddela att jag blev lite piggare efter några kaffekoppar på jobbet så att jag kunde njuta av min fika med Jennie och Malle. Det blev en kladdigt god bagge och en knäckcockie på Fenix och givetvis en stor latte. Mmmmm.... den var precis lika god som sist vi var där och fikade. Snacket gick på som vanligt, vi har ju aldrig svårt att hitta saker att prata om, men mest blev det ju bebissnack. Detta är ju givet då Jennie är redo att ploppa ut sin unge när som nu. Jag säger bara; Jennie ha tålamod... du kommer snart nog att få njuta av din bebbe.
Haha, Malle, det tar mig bara 14 minuter att åka hem från sjukhuset! Se, det hade varit mycket bättre om du och Erik hade bott här i min lilla legisthåla :)

Idag ringde min halsdoktor. Jag har en medial halscysta precis som hon trodde från början. Jag ska opereras inom tre månader, börjar redan bli nervös. Jag jobbar ju med nyopererade människor varje dag, men ogillar skarpt att vara inlagd ändå och bara tanken på att de ska söva ner mig gör mig helt skakig. Som tur är så brukar man inte behöva ligga inne mer än över natten efter ett sådant ingrepp. Håller tummarna för mig själv att allt ska gå bra.

Till slut vill jag bara ge Karin ett litet personligt meddelande, så ni som inte känner att ni är berörda behöver ju inte läsa detta;
Det är helt sunt att du är inne och kollar min blogg så ofta som du gör. Jag behöver ju nån som håller uppe min statistik. Har en stadig beundrarskara runt 10 personer för tillfället. Tack för att du visar mig sånt intresse, jag tycker jättemycket om dig!

Till er som nu läste igenom denna personliga del vill jag bara säga; bra jobbat och tack för att ni läser min blogg!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja är lite som karin, hehe. Alltså, ja besöker oxå din blogg ca 1-4 ggr per dag :)
Du får säga till om ja komenterar för ofta. Själv tycker ja de är så roligt när man fått komentarer :)

Inget roligt besked du fick idag, men de var detta du hade räknat med, operation menar ja. Vi ska be för dig!
God bless!

2008-02-19 @ 21:01:18
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0