Vänner, vänner, vänner... och bloggande

Sitter här och njuter av mina Vänneravsnitt. Alltid lika kul.

Min favoit i Vänner-serien är helt klart Chandler. Han är oerhört kul! Han förändras mycket utseendemässigt (jojobantning) under serien men är lika rolig genom hela serien. Och hans mimspel... underbart! Hihihi!



                    Chandler som ung                                                                  En inte lika ung Chandler


Fick två böcker av min mamma idag. De skulle varit julklappar till mig julen 06, men hon lyckades tappa bort dem på nåt sätt. Otroligt nog dök du upp bland presentpapprena när mamma gick igenom dem i veckan. Lite skumt, iaf. Den ena boken var Dassuniversitet, så nu ska jag bli mer allmänbildad medan jag spenderar tid med att pudra näsan i "Damrummet" Satt precis och läste lite fakta om tuggummit, spännande!

"4 juni 2005 blåser Zlatan Ibrahimovic en tuggummibubbla under nationalsången inför landskampen mot Malta som Sverige vinner med 6-0."
Mycket intressant fakta!

Åter till Vänner

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Det är skönt o komma hem från jobbet o titta på vänner, de e så skönt o bara slappa.
Ha en toppen dag!

2008-02-18 @ 08:03:04
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: malle

OJ!!! har helt missat att du har börjat blogga... har antagligen varit helt själv upptagen o inte sett din länk.. så kul ska läsa sen ikväll när jag har mer tid! vi ses imorgon! då ska jag lära dig allt jag kan om blogg... kram

2008-02-18 @ 08:36:22
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0