Äntligen

Imorse fick jag bokstavlingen gräva fram min bil under snön för att kunna ta mig till jobbet. Snön gjorde det så ljust ute att jag trodde jag försovit mig. Var tvungen till att kolla på klockan en extra gång för att försäkra mig om att den var precis så lite som den brukar va när jag ger mig iväg till jobbet. Var dock väldigt mysigt att köra genom ett snövitt landskap, fick nästan lite julkänslor.

Jag har fått ett nytt smeknamn; Trollunge. Några av mina patient kallar mig det. Kan tyckas vara ett elakt smeknamn, men jag tycker att det är rätt gulligt. Får mig att känna mig yngre, är ju faktiskt snart 24!

Jennie har äntligen fått sin bebbe, Ebbe! Det blev en pojke och hon säger själv att han ser ut som en gorillaunge. Jag får väl bilda mig min egen uppfattning när jag får träffa honom. Längtar! Han är säkert en 10-poängare med tanke på att han är Jennies son!
Grattis Jennie!!!

image17

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ååå Grattis Jennie!
(Titti, du kunde väl hittat en babybild med blå filt istället för rosa *S*)

2008-03-18 @ 19:39:40
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0