Bittersweet

Då var denna dagen slut. Har varit en riktigt härligt ledig dag som faktiskt , hör och häpna, har varit solig! Helt underbart!
Pratade med Jennie i eftermiddags, den stackaren har fortfarande inte lyckats ploppa ut sin lilla Bebbe. Hon är så trött på att vara gravid. Jag lider med henne och hoppas verkligen att den lilla snart vill komma ut.
Imorgon är det onsdag och då sticker ett gäng kompisar till mig iväg för att åka skidor. Jag vill också!! Är lite sur för att jag inte fick följa med, men tänker inte gnälla mer efter detta. Lite sur är ju dock en inte rätt, jag är mycket sur, men jag döljer det bra, kanske. Det finns ju bara sex platser i stugan, men jag kan ju ligga på golvet! Dessutom hade bensinen blivit billigar om de varit en mer. Buhu!!! Det suger verkligen! Jag vill också!! Jag får väl försöka roa mig ändå och försöka komma över min surhet tills att de kommer hem. Men det blir nog svårt! Jag tycker det är så otroligt tråkigt att jag inte ens fick frågan om jag ville följa med eller inte.

Oj, vad bitter jag låter! Måste sluta med detta! Jag ska ha det jättebra resten av veckan. Hallå! Jag har ju en date med Annika och Jonathan imorgon! Ska bli jättekul!

Förresten, angående skidresan igen: Jag har sagt till Malle att jag hoppas att nån av dem bryter benet (så länge det inte är hon), men jag menar faktiskt inte det. Jag kommer må jättedåligt om någon skadar sig nu när jag sagt så här! Ta hand om er! De kommer väl inte få reda på att jag inte vill att de ska skada sig eftersom de förmodligen inte läser min blogg, förutom Malle så klart.
Men, men, whatever!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ser ut som om d ska bli en solig dag idag med :)
Får se va vi kan hitta på för rolit sen, men våfflor skulle va gott. Ses sen! Kram

2008-03-05 @ 07:51:57
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej gumman!
Hehe.. vi är två som kan vara bistra över detta med skidresan.. Svika oss på det dära sättet. Nu får jag kanske inte klaga för möe.. för det hade nog inte varit så bra för min del att ge sig ut i backen med en stor bulle på magen. Men om situationen hade varit annorlunda så minsann å dar!! Kan inget mer än att hålla med dig. Älskar verkligen att åka skidor!! Får göra det till nästa vinter i stället..=) Då kan vi åka.. bara vi.. =)

Ja härligt med soooool. En annan ska iväg med Håkan å tvätta å städa bilen. Lite roligt. Skönt att vå vara ute lite i det härligt fina vädret.
Sedan blir det stan. Ska träffa Febe där. Hon ska få sin nya bil i dag. Lite roligt för henne!

Nej nu måste jag kila innan H kommer hem så inte han tror jag ligger på latmasksidan i dag som jag brukar.. *skratt* Vi ses gumman. Om inte förr så på söndag!!
Love you honey!!
Bara så du vet!
Pussen å Kram
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-05 @ 11:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0