Grått

Igår kväll var vi på hemgrupp hos Camilla. Det var jätteroligt! Ingrid är hemma från Armenien, sååå mysigt! Synd att de fick avsluta sin resa tidigare, men nu är hon här hemma några veckor, till glädje för oss andra.

Idag har jag en ledig dag. Håller på att tvätta. Sen ska det städas och fixas lite innan det förhoppningsvis blir lite tjejmys med Karin. David har varit sjuk, men jag hoppas att han är bättre nu.

Passar bra med en innedag idag eftersom det är helt grått och regnar ute. Kan vara mysigt med en sådan dag emellanåt.

Har börjat planera för semestern. Kommer förmodligen få hela FEM lediga veckor i sommar, dock ej helt sammanhängande, men ändå. Ska bli så härligt med semester, har så många galna planer som pumpar i mitt huvud!
Jipppiiiieee!!


Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

När kommer din semetser infinna sig?
Själv tar ja lite ledig då vi flyttar i juni. Skulle egentligen ta ledigt i okt då vi skulle till Marocco. Hehe, blev hus istället :)

2008-03-13 @ 09:35:59
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej gumman.
Ja hemmadagar är mysiga det med...Men jag börjar snart bli tröt på att ha dem med mig själv...hehe.. men det dröjer inte så länge till..=)
Å när du har semester.. att vi ska bada.. stranden.. spela volleybol..=) Knoddisen får vara med i mitt lag.. det går bra va..;) Love you siss!!
Pössen å Kramen!!
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-13 @ 13:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0