Hemmakväll

Nu har det gått två arbetsdagar sedan jag skev nåt vettigt här på bloggen. Har faktiskt varit riktigt lugnt på jobbet de här dagarna, vilket varit väldigt skönt. Kan behövas ibland.

Ikväll är det fredagskväll och jag sitter iklädd mina slitna mjukisbyxor och en urtvättad t-shirt. Sitter här helt ensam. Kan tyckas som ett stort misslyckande, en fredagskväll som denna, men det är faktiskt helt frivilligt. Kände för att ta en riktigt lugn hemmakväll framför tv:n. Har precis bakat en paj, med massa gott i, som jag snart ska sätta tänderna i. Ska bara låta den svalna lite. Sedan blir det dumburken för hela slanten. Tänke försöka kombinera Let´s Dance och Så ska det låta :-)

Undrar hur det är i fjällen nu och om Jennie har fått några värkar än...
vem vet...

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Imorgon ses vi i Sporthallen väl? Ska bli roligt.
Du vet att du är välkommen till bad i baljan efteråt!
KRAM

2008-03-07 @ 19:37:51
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0