Konstig runda

Idag har jag  varit iväg på en konstig runda med en massa vänner. Det var jättemysigt. Har sett en hel del trevlig konst. Är dock förvånad över att tavlor kan vara så dyrt. Tittade på en del tavlor som kostade över 20.000 kronor. Vem har råd att ge så mycket pengar för en tygbit med färg på? Jag har aldrig riktigt förstått det. En del tavlor ser ju så simpla ut att jag säkert kunnat göra minst lika bra.
Nu sitter jag hemma och känner mig helt slut. Har varit hemma i ett par timmar. Konst suger verkligen musten av en. Apropå must så var vi på Kiviks musteri och köpte lite äppelmust, den är jättegod!
Nu ska jag titta på film i snöovädret!

Kommentarer
Postat av: malle

Hej titti.. misstänker att mr drömprins är defacto oscar.. läs nästa kommentar på hennes blogg.. lutar mycket åt att så är fallet. hoppas att du har haft en bra påskhelg! även om du inte träffade mig. :) massa kramar

2008-03-26 @ 08:15:12
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0