Lill-lördag

Idag är det ondag vilket kallas lill-lördag. Helt underbart! Jag har bara en jobbardag kvar. Sen är jag ledig TRE hela dagar! Ska bli sååå skönt. Ska ner till Lund för att besöka Maria x 2 imorgon, stannar till fre. Ska bli kul. Jag har nog knappt varit i Lund sedan jag tog min examen för snart 2 år sedan. Helt galet faktikst. Ska bli lite shopping, en del sovande och en massa umgåsande (eller vad man nu säger) med mina vänner.

Ingrid är här hos mig ikväll. Skulle ha hemgrupp, men denna blev i en något förminskad skala. Men vi har det skojigt. Har gjort plättar och nu tittar vi på film, Ella den förtrollade. En riktigt mysig sagofilm. Synd Josef o Jasmine att ni inte ville komma. Nu missade ni den goda kvällsmaten.

Hade avancerad hjärt-lungräddningsövning på jobbet idag. Nu kan jag använda en defibrilator om det skulle vara nödvändigt. Snacka om att ni har det bra som är vänner till en sjuksköterska.
Sjuksköterskor rockar fett! ;-)


Kommentarer
Postat av: malle

oavsett vad du tror så har jag fått 4 st inlägg från dig... :)

2008-03-27 @ 14:20:10
URL: http://skogstokigorosenrasande.blogg.se
Postat av: Mairone

Ja jag måste säga att jag är glad över att jag har dig så nära.. nu när vattnet å allt möjligt kan gå när som helst..=)
Love you syster titti bara så du vet.
Tråkigt att du inte kommer i kväll! Det som är så kul att sjunga ihop med dig. Men samtidigt är jag glad för din skull att du är i väg å har det roligt..=) Jätte kul! Sköt om dig så hörs vi snart igen!
Mången kram!
Mairone!!

2008-03-28 @ 16:05:18
Postat av: HannaH

Nä, nu får du ta och uppdatera din blogg lite. annars slutar man ju att läsa.... ;-) Nä, jag skoja bara. Vill alltid läsa din blogg. puss och kram på dig gumman.
Hälsningar från Småland

2008-04-01 @ 20:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0