Morgonstund har guld i mun...knappast!

Kom hem sent igårkväll efter en härlig cafékväll i PK. Allt gick jättebra och det var jättekul att träffa alla vänner igen! Efter att jag kom hem så satt jag en bra stund och bläddrade i en pärm med noter, därefter gick jag sakta mot badrummet och förberedde mig för att gå och lägga mig. När jag till slut seglade ner i sängen var klockan några minuter i ett. Jag tänkte, det är lungt, jag har sovmorgon, ställde alarmet på 09.30 och stängde av telefonen. Ett par timmar senare vaknade jag och funderade på hur mycket klockan var. Eftersom jag inte har någon fungerande klocka i mitt sovrum (har en utan batteri) satte jag igång telefonen för att konstatera att klockan var några minuter innan tre. Därefter gjorde jag mitt misstag... jag glömde stänga av telefonen igen. Klockan 7.25 ringde det, jag tittade på telefonen: Dolt nummer. Hann tänka "skit också...det är säkert jobbet" innan jag valde att inte svara. Strax efter det ringt över fick jag ett meddelande. Nej! De har spelat in på min telefonsvarare. Jaja, jag fick ju ta och lyssna av den. De saknar folk nu på morgonen och undrar om jag vill jobba. Sedan ber de mig ringa tillbaka. Jag kan inte ignorera detta, är aldelens för snäll för det. Så jag ringer upp och säger: Jag kommer så snart jag hinner...ge mig typ en halvtimme. Så, nu sitter jag här. Jättetrött eftersom jag inte sovit tillräckligt länge inatt, men samtidigt glad över att jag kommer att få gå hem om några timmar och sedan vara ledig hela eftermiddagen. Känner mig dock lite sliten ;-)

Kommentarer
Postat av: Mairone

Hej gumman igen..=)
Tänkte jag skulle roa mig lite att skriva här till dig å ge dig lite roliga kommentarer. Sitter just nu i vram. De har.. sk boupptäckning för Jan.. men vi töser får inte vara med tydligen...Jaja.. så äre med det.
Jobbigt värre att behöva stiga upp å jobba å speciellt när man inte hunnit sova sina timmar.. förstår dig mer än väl. Men lite x-tra chash är ju aldrig fel å som sagt.. jobbar du fm så har du nog snart kommit hem.. skönt det..=)
Ska svira runt lite mer på internet å se vad jag kan hitta. Tack för infon om tungan min..=)
Sköt om dig!
Mången pöss å kräm!
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-01 @ 15:06:01
Postat av: Ankizz med Jonathan

Och du hann med farmors kalas oxå!
Skoj o se dig!
Får du vila o återhämta dig.

2008-03-01 @ 18:41:55
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0