Påskdagen!

Nu är vi framme i påskens största dag och jag sitter på jobbet och rullar tummarna. Har varit en lugn helg här på sjukhuset, trots att människor ätit mycket fet mat och massor ägg.
Igårkväll var jag hos mina föräldrar tillsammans med en hel massa släkt. Var såååå mysigt! Det är så härligt att ha en stor släkt. Jag behöver ju aldrig vara ensam. Snacka om att vara lyckligt lottad. Vi åt en massa god mat, pratade en massa strunt, spelade Jeopardy och tittade på King Arthur. Min stora fråga under den filmen var vem som tillslut skulle bli kung ;-) Kanske inte så svårt att gissa. En anna sak jag undrar är om Majas mage kan bli större än vad den är. Hon är sååå söt!
Efteråt åkte jag till kyrkan och övade lite. Kändes lite skumt att vara ensam i en så stor lokal 23.30 på Påskafton. Men kul hade jag.

Imorse vaknade jag kl 07.15 och kunde inte somna om. Solen sken in genom mitt fönster och jag kände mig riktigt pigg. Steg upp och åt lite frukost, sedan konstaterade jag att jag inte alls var så pigg som jag först trodde. Så jag la mig till rätta i soffan en stund innan det var dags att gå till kyrkan. Var en härlig Påskdagsfest vi hade! Tack alla mina älskade vänner för en härlig förmiddag!

Nu får jag gå tillbaka till mina arbetsuppgifter.
Bye, bye!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja vist är vi lyckligt lottade med stor släkt. Ja älskar det oxå!
Särskillt mina dubbel kusiner ;)
Ja orkade inte se hela King Arthur... Får göra d en annan gång.
Ha de så bra! Kramiz

2008-03-24 @ 01:15:04
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0