Påsken är kommen!

Nu är påsken här och det hela började med ett ordentligt snöfall. Känns lite skumt faktiskt. Idag har jag fixat ett påskris åt mina föräldrar och pyntat ägg, blev faktiskt riktigt bra. Fick ett mail med en väldigt rolig bild angående den skumma traditionen att sätta fjädrar i ris. Hihi!



Ikväll var jag i kyrkan på Getsemanestund. Det är alltid ett härligt sätt att starta påsken på. Vi hade det riktigt trevligt. Ska tillbaka till kyrkan kl 10 imorgon för att öva inför påskdagen. Sedan ska jag jobba. Jag jobbar verkligen hela helgen! Trisst! Men sånt är livet för en sjuksköterska...


Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Glad påsk!

2008-03-22 @ 10:24:54
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

GLAD PÅSK gumman min!!
Vi synes ju i kväller!!
Ska bli jätte roligt ska jag säg!!
Längtar jätte mycket!
Sköt om dig!
Pussen å kram
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-22 @ 12:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0