Regn och påskpynt

Imorse kl 07.30 vaknade jag av att solen strålad in genom mitt sovrumsfönster. Trots att jag hade persiennena nerdragna, var det otroligt ljust i mitt sovrum. Detta resulterad i att jag inte kunde somna om utan gick upp istället. Kl 9 träffades jag, Annika och Jonathan vid torget och begav oss mot Stackedala. Där gick vi elljusspåret och Jonathan somnade gott av allt skumpande på grusvägen. Det blev mer och mer mulet och när vi till slut kom hem igen kändes det riktigt kallt ute.

Efter ca 1 h i min lägenhet cyklade jag hem till mina föräldrar. Jag hann precis innanför dörren när det började regna. Det var tur att jag och Annika gav oss iväg så tidigt imorse, annars hade det nog inte blivit någon längre promenad.

Trots regnet begav jag mig ut för att leta efter lite ris att pynta till påsken. Gick faktiskt riktigt bra trots regn och kladdig gegga. Blev faktiskt riktigt fint efter att jag pyntat till det lite, eller vad säger ni? Jag ber redan nu om ursäkt för den dåliga bildkvalitén.


                                            

                           


Ikväll var det café i PK. Det var skoj! Bra "predikan" och härlig lovsång!

Tack Håkan för att du körde hem mig så att jag slapp gå ensam i mörkret. Du är sååå snäll! ;-)

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja d var tur att vi gick så tidigt som vi gjorde, vädret blev ju inte mycket bättre under dagen.

Vilka fina krukor du har till påskriset!
Kanske man ska påskpynta lite idag??

2008-03-15 @ 07:43:22
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Åå.. vad mysigt det såg ut.. tyvärr kan inte en annan pynta med vare sig ris eller videkissar.. lite tråkigt.. men så är det...Tack för en underbar kväll titti gumman.. helt sjukt roligt att få spela å sjunga tillsammans med dig ska du veta!!
Love you!
Pussen å Kram
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-15 @ 12:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0