Såååå trött!

Har precis kommit hem från kalas hos Farmor och Farfar. Det var en rolig tillställning med god mat och trevligt sällskap. Farmor blev väldigt överraskad över att jag kom, hon trodde ju att jag jobbade kväll. Hon blev väldigt glad när hon såg mig. Det tyckte jag var kul!
Nu sitter jag här i min lilla orangefärgade soffa och känner mig helt slut...vill bara sova, men det ska jag inte! Om ca en halvtimme ska jag befinna mig hos Daniel och Karin för ännu en spännande Melodifestivalkväll.
Det ska bli jättekul, men jag är så trött!!! Zzzzzzzzzzzzzz...

Undrar hur lillastora Jennie mår nu, går ju på övertid! Tänker på dig vännen!

Kommentarer
Postat av: Mairone

Hej gumman!
Hade ni trevligt i går.. Jobbar du i dag igen?!?! Hoppas du har fått sova ut lite. Vi såg melodifestivalen här hemma med.. skratt.. Tina en gammal kompis kom över å vi satt å tittade på det. Tom Håkan du.. *skratt* lite roligt. Vilken låt tyckte du bäst om?? Tyckte Sibels låt var mycket bra. Synd bara att hon inte kom direkt till Finalen.
Nej nu ska vi strax köra till vram å äta lite middag. Vi hörs i veckan gumman om övningen!
Vet lite back stage info så vi kan ta det samtidigt!
Men nu måst ejag kila. Sköt om dig så hörs vi!
Mången kram
Mairone och Knoddisen!!
Håkan hälsar med ett glatt leende..=)
Pöss gumman!!

2008-03-02 @ 14:12:37
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ingen kan vara så glad som ja, eller va denn u hette. Haha vilken text!

2008-03-02 @ 14:53:33
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0