Sol, sol, jättesköna sol!

Åh, vad härligt det är när solen skiner. Jag vaknade i morse 06.50 och insåg att det redan var ljust och att solen sken in i mitt rum. Hade tvättid, så det var bara att masa sig upp. Sedan brukar jag kunna sova en timme innan det är dags att flytta tvätten till torktumlaren, men jag kunde inte somna om. Skumt! Sedan läste jag en tidning och löste lite Suduko och kände mig väldigt pigg. Vad har hänt med mig? Jag brukar aldrig vara pigg så dags på dagen. Riktigt trevligt faktiskt. Hoppas detta är en början på mitt nya liv!

Har varit en lång runda i skogen idag. Härligt med en avslappnande promenad i solskenet. Enda problemet var bara att jag mötte typ femtio skolbarn som var ute och gick med sina fröknar. Det är jättebra att de är ute i det fina vädret, men det blir inte så lungt när de är i närheten. Efter typ halva rundan hade jag passerat hela karavanen och lugnet kunde infinna sig. Så skönt!

                                          
                                                 


Hm... hade snön varit lite tjockar på sina ställen kunde jag kanse åkt skidor istället...
Har förrresten kommit över min besvikelse för att jag inte fick följa med och åka skidor. I alla fall tänker jag låtsas som det om någon frågar...

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ååå fina bilder!
Roligt att du kom idag, drog ut dig på en liten promenad till. Sen blev de ju goda våfflor :)
Ses o hörs!

2008-03-05 @ 18:59:43
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0