Stickesyster

Har precis kommit hem från jobbe och känner mig helt slut i huvudet. Det är tur att jag varit stickesyster idag så att jag inte behövt hålla på med så mycket annat än att sticka patienterna och hänga/blanda dropp. Har ens tackars student som går med mig. Kan inte vara lätt alla gånger, jag som är lite förvirrad av mig. Han verkar dock trivas och vi har rätt kul ihop.

Nu sitter jag här... tänkte ju att jag skulle städa direkt när jag kom hem. Måste diska, har en massa disk på min diskbänk. Om några timmar kommer Hanna och då ska allt vara klart! Ska faktiskt ta och sätta lite fart nu, annars blir jag väl aldrig klar.

Du, Maja, vaddå för information? Jag vill veta... blev jättenyfiken nu ju! Vi måste höras snart ;-)
Annika, jag tyckte den låten "Ingen är så glad som jag", eller nåt liknanade, var jättekul! Härlig text: Hyran är betald och jag har pengar över. Haha, så ska livet vara!

För övrigt tyckte jag faktiskt att Niklas Strömstedt  var väldigt bra.

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Kära nån stickesyster, låter inte så roligt, Hehe.
Jo ja skulle nog låta dig sticka mig om d skulle behövas :)
Kram på dig!

2008-03-02 @ 18:14:53
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0