TV-kväll

Har haft en riktig TV-kväll ikväll. Kollade in Let´s Dance, där det visade sig att Matte åkte ut. Jag är inte jätteledsen över detta, men jag tyckte faktiskt att Danny skulle åkt istället. Men, men, sånt är livet.

Efter att jag sett alla paren dansa startade jag min dator och tittade på kvällens avsnitt av Så ska det låta. Det är tur att det finns bredband! Tycker att kvällens avsnitt var riktigt bra och det var helt klart rätt lag som vann (Fredrik Swahn och Amy Diamond). De överraskade mig båda, faktiskt. Den där Fredrik har verkligen en helt fantastisk röst. Mitt första minne av honom är ett avsnitt av Disneyklubben, med bla Alice Bah, där han sjöng sin Vhristogger Colombus låt. Inte jätteimponerande då, men han har verkligen utvecklats! Jag låter som världens musikfantast, men det är jag ju också ;-)

Dags att sova nu, ska upp tidigt för att kolla på innebandyturnering imorgon.
Heja Ledaco!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja nu är både Sia o Ledaco vidare i innebandyn :)
Må bäste lag vinna.
Go go!

2008-03-08 @ 13:17:36
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0