Vad är detta?

OK, vad är detta för konstig dag? Jag satte mig i bilen imorse, körde in till jobbet under tiden som det regnade och var allmänt trisst väder. Efter några timmar på jobbet var jag tvungen att ta ett stort djupt andetag då jag såg att regnet övergått i stora dunliknande flingor. Jag kastade mig genast över en kalender för att på nåt sätt lösa gåtan; vad är det egentligen för datum? Börjar vi redan närma oss julen igen? Har ett helt år gått förbi mig? Nej, så var inte fallet. Verkar bara som om vädret fått allmänt fnatt! Helt galet. Sitter nu i min lägenhet och tittar ut över ett fasligt snöande. Jag är helt genomblöt efter en kort promenad till affären och har bestämt mig för att inte lämna denna lägenhet fler gånger under dagen. Har allt jag behöver här inne i värmen: Tetris och O.C.

Nej, jag är inte fjortis, tycker bara det är skönt att slappa till en riktigt löjlig serie full av människor som aldrig skulle överleva en dag i mina skor. Rikemansbarn i Kalifornien rockar inte alls!  ;-)

Liten uppdatering:
Kanske får Jennie sin Bebbe precis i denna stund, kanske har Bebbe bestämt sig för att inte komma ut förrän sommaren är här. Har iaf inte hört nåt från nån av dem ännu.
Charlotte Perelli till Belgrad. Så inte alls vad jag hade önskar. Jag ville att bröderna Rongedal skulle vunnit. Röstade faktiskt hela TRE! gånger på dem. Blir en dyr mobilräkning denna månaden.
Här kommer de i alla fall. Se, lyssna och njut!

 

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja tänk vilken vinter de kan bli på en dag!

2008-03-17 @ 18:34:33
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0