Vilken söndag!

Har haft en riktigt härlig söndag. Jag o Maja sjöng i Betania i försmiddags och det var jättekul! Jag älskar min församling och alla vännerna jag har där. Sedan var jag hemma hos familjen Turesson och åt middag, mums! Tack så jättemycket för maten, den var väldigt god! Efter maten var jag, Maria och Rikard och spelade lite tillsammans. Det är så härligt med musik. Vad vore livet utan det!
Ikväll sjöng och Maja i PK. Det var kul det med. Alltid kul att spela tillsammans med henne och hennes fiddelola.

Nu är jag riktigt trött och sitter och degar framför TV:n. Skönt att bara softa lite efter en så händelserik dag som denna!

Några tillägg:
Ledaco åkte ut i kvartsfinalen i Innebandyturneringen igår, vilket jag tycker var väldigt synd. Roligt var dock att SIA kom på tredjeplats. Bra jobbat!

Andra chansen igår var så dålig så den är inte ens värd att kommentera.

Dags för en ny vecka med nya möjligheter, och förhoppningsvis en Jenniebebis!

Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Håller med dig om andra chansen, va ju bara SÅ dåligt. Ja o Vicky hoppade i baljan istället så fort vi såg att Carola inte gick vidare.

2008-03-09 @ 21:39:38
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Mairone

Hej gumman!
Måste bara säg att det är så otroligt kul att få spela å sjunga med dig med... Det är en härlig känlsa att sjunga å spela..=) tack gumman!!
Du är verkligen guld värd!!
Pöss å Kräm!
Mairone och Knoddisen!!

2008-03-10 @ 13:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0