Då var det klart...

Äntligen slut på en jobbehelg. Det känns som om jag inte ens hinner med att andas längre. Tiden går så fort och jag har så mycket att göra. Vill bara sjunka ner i mig själv och inte ta mig upp till verkligheten igen på flera veckor.
Det har varit lugnt på jobbet i helgen, men sömnen har blivit en riktig bristvana. Det är ju det som gör att jag är så trött.

Imorgon ska jag njuta av en riktigt skön, ledig dag. Jag hoppas att jag hinner gå en runda i skogen, sjunka ner i en psykologstol tillsammans med Karin, möblera om på mina föräldrars ovanvåning samt träffa mina vänner under en skön bönestund i kyrkan. Jag säger bara... lycka till Therese!

Förresten, nu är den inne... min ansökan till Carola Camp :P

Frid!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-04-07 @ 08:35:21
Postat av: Håkan

Du borde låta bli att boka upp dina lediga dagar så mycket. Inte så lätt men absolut tvunget.



Det är iaf skönt att vi kan komma till Gud och få påfyllning med kraft och FRID!



Som sagt: Frid syster!

2009-04-07 @ 08:37:45
Postat av: Anonym

2009-04-07 @ 08:38:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0