...

Förlåt! Jag har verkligen inte varit särskilt aktiv här! Så nu får jag ta och skärpa mig och lägga upp ett litet inlägg.

Idag har vi haft utbildningsdag på jobbet. Det handlade om stresshantering och kommunikation. Så bra! Vi måste verkligen tänka på hur vi kommunicerar med varandra och göra vårt bästa för att inte såra de människor vi jobbar med. Jag vet att detta låter som en självklarhet, men det är faktiskt jättesvårt. Så, tänk på vad du säger och tänk på hur du säger något. Om vi alla hade tänkt på detta så hade världen säkert varit en mycket bättre plats! Så min bön till min Skapare och Herre är att Han ska hjälpa mig att se mer än mig själv och att Han ska lära mig hur jag ska kommunicera med mina medmänniskor. Amen!

I kväll har jag varit ute och gått en lång runda i skogen. Passade på att ta lite foton på diverse blommor också. Det är så otroligt vacker i skog och mark nu och eftersom solen vågade sig fram en stund blev min promenad en riktig succe! Får ta och lägga upp lite bilder åt er här nedan:

   




Nu håller jag på att fixa och trixa med diverse hushållssysslor samtidigt som jag lyssnar på en mix av härlig musik, bl.a. Matt Maher som har blivit något av en favorit efter min USA resa. Håll till godo och njut...



Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0