Patetiskt...

Min statistik är patetisk! Jag har i snitt 6-7 besökare per dag. Ska det va så här?!?!?! Inte för att jag inte är tacksam för de stackare som har tålamod med att kolla in denna trisst, för det mesta ouppdaterade, struntsnackande sida. Det är jag verkligen... men tänk va coolt det hade varit att ha typ 1000 besökare per dag... hur gör man????? Några tips.

Sängen kallar och jag har haft en pysselkväll. Satt o pysslade typ en o en halv timme och åstadkom bara ett kort, dock väldigt snyggt! Får skylla min bror för att jag inte hann mer, han var tvungen att snacka gardiner över msn... spännande!

Så jag säger bara, på återseende (förhoppningsvis inom den närmsta framtiden) o FRID!!

Kommentarer
Postat av: HannaH

har ingen aning om hur man får 1000 besökare per dag. bloggar ju inte själv. Men jag skulle slå vad om att de som har så många besökare varje dag har en sak gemensamt - att de bloggar ofta och mycket. Flera gånger per dag... =) puss

2009-04-22 @ 23:33:25
Postat av: Kattis

Jag får hålla med HannaH, har inte heller nån aning hur man får så många besökare. Men det måste väl vara bättre att ha 7 vänner som läser varje dag än 1000 främlingar? Eller? Ha det bra kusin! kram kram

2009-04-23 @ 10:23:22
Postat av: Håkan

Jag hoppas verkligen att du inte slutar blogga, jag tror du har all möjlighet att få många besökare. Men det absolut viktigaste är att du uppdaterar bloggen minst en gång om dagen. Gärna med bilder som du har gjort tidigare också. Gör något som ingen annan gör, hitta på något :-)



Frid syster!!

2009-04-23 @ 10:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0