Äsch, snuvad på filmen...

Vet ni känslan man får när man blir jättesugen på att kolla på en film men så upptäcker man, till sin stora förvåning och sorg, att filmen inte står där den ska i filmskåpet. Detta var jag med om precis och nu sitter jag och tycker synd om mig själv... Tänkte att jag skulla kolla på Ella Enchanted, men då jag inte kunde finna denna i mitt annars rätt så välfyllda filmskåp antar jag att jag lånat ut den. Som plåster på såret gick jag in på youtube och hittade en väldigt trevlig bit av denna mysiga film. Så, håll till godo...



För att roa mig tidigare ikväll, i min sköna ensamhet, tog jag lite nya idolbilder på mig själv.
För er som inte sett mig så kan jag svara på era funderingar redan nu... ja, jag har både ny frisyr och nya glasögon... och ett helt nytt liv!



Nu ska jag mildra sorgen i mitt hjärta efter min misslyckade filmkväll med ett Vänner-avsnitt eller två.
:-)

Frid!

Kommentarer
Postat av: Fridan

VAd snygga brillor och frissa! Kram Frida

2009-02-26 @ 08:57:19
Postat av: HannaH

Du är så fin!! =)

2009-02-27 @ 00:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0