Degeberga by day

Idag har jag och min kära vän Hanna varit i Degeberga. Hanna var där i skolärenden och jag agerade bara trevlig, pratglad chaufför. Medan hon utförde sina uppgifter tog jag mig en liten shoppingrunda. Oj! Det var inte mycket att kalla shopping, men jag hittade en skvallertidning i Konsumaffären som kunde hjälpa mig att ta död på några minuter. Hehe, finns inget som slår lite skvaller en fredagmorgon kl 09.50 i bilen utanför Konsum i Degeberga...
Efteråt blev det en liten snackestund hos Hanna med ursmarrig chokladkaka. Jag undrar om jag någonsin smakat så god chokladkaka förr. Mums!
Nu ska jag snart bege mig till jobbet, sen är snart denna helgen slut, innan den ens hunnit börja. Brukar bli så när jag har jobbehelg.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0