En härligt ledig dag!

Idag har jag varit ledig, helt ledig! Det har inte funnits några tvång förrutom att jag skulle va hos frisören kl 11, men det är ju bara kul. Jag säger bara en sak: Fler dagar som denna!

Imorse ställde jag klockan på 8, vaknade halv och insåg att det inte var lönt att försöka somna om igen, så jag masade mig upp ur sängen istället o drog på mig walkingskorna. Sedan blev det en riktigt härlig promenad i Stackedala. Det snöade lite inatt, så det var lite sådär mysigt vitt o så sken solen! Kunde inte blivit bättre. Fick till o med tag i kameran innan jag begav mig utåt så jag har lite bildbevis på allt det vackra.


Denna bild får mig att tänka på det som står i Matt 7 om att den väg är smal som går till livet. Ibland blir vi frestade att gå den lätta vägen (den till höger) även då vi vet att vi måste gå igenom smala passager och gå på steniga stigar (den till vänster) för att nå fram till målet.


Målet är ljuset!

Efter min promenad tog jag en långfrukost med ett vänneravsnitt, sen var dags att göra sig klar inför frisörbesöket. Oj! Nu har jag klippt av alla mina lockar o det blev lite annorlunda mot vad jag tänkt mig, men jag stortrivs! Alltid kul att ändra frisyr. Lägger inte upp nån bild här, utan ni får se det live istället.

Nu ska jag invänta mina gäster, ska ha lite spel o slappekväll här



Kommentarer
Postat av: HannaH

WHAT?!?! Får jag inte se någon bild?? suck, kommer ju inte träffa dig förrän om typ 6 dar

2009-02-09 @ 18:39:26
Postat av: Ankizz med Jonathan

Ja vill se, ja vill se!

2009-02-09 @ 22:14:07
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Karin

Was? Ingen bild, hur tänker du då min kära vän? :) Nä, nu ska jag hämta David på dagis, hoppas vi ses snart. Bamsekram från en frisk Karin

2009-02-11 @ 11:38:26
Postat av: Håkan

Hej Kusin!

Låter som du hade en härlig dag. Eftersom du höll din del av vårt avtal så ska givetvis jag också hålla min nu. Syns vi på cafeèt på fredag? Klockan 20.00 om du inte kommer ihåg tiden. Hehe, lite smygreklam är ju inte fel!! Sköt om dig kusin så hörs vi!!

Kram

2009-02-12 @ 08:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0