Glatt o Livat!

Oj, så mycket snö vi har! Det är helt underbart o det bästa av allt är att jag är ledig fyra dagar nu. Det innebär att jag kommer ha en massa tid över för att leka i snön... så skoj! Började redan igårkväll när jag var hemma hos mina föräldrar. Passade på att ta en massa foton så jag säger bara: Se o njut...








Mm... jag älskar snö o vinter! Så länge jag har mina gummistövlar på mig så jag slipper bli blöt :P
Efter dessa vackar bilder kommer nu en som är lite skum. Jag förstår inte riktigt hur detta har gått till och jag undrar vems den är...



Håller på att tvätta just nu. När det är klart bär det nog utåt igen... så kanske kommer det fler foton senare idag.
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Ankizz med Jonathan

Skoj vi hade i pulkabacken. Vi fick några fina foto oxå.

Fin du va i håret :)

KRAM Ankizz

2009-02-13 @ 11:05:52
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0