Toppentisdag!

I morse när jag vaknade bestämde jag mig för att denna dag skulle bli en toppentisdag och se, det blev den också. Jag hade en lugn o skön dag på jobbet och kunde ägna mig åt att både umgås med mina patienter och mina kollegor. Precis så som det ska vara!
Efter jobbet begav jag mig än en gång till Fenix (precis som igår) och avnjöt en riktigt smarrig Latte med sällskap av en vän. Hon har precis börjat läsa till sjuksköterska, så det är ju inte så svårt att gissa vad våra samtal handlade om.
Ikväll hade vi bön i kyrkan. Det finns verkligen inget bättre sätt att spendera en vardagskväll. Det är så skönt att bara få sitta ner och känna att man blir omsluten av en älskande Far. Det är så stort så jag finner inga ord för det. Livet är inte alltid lätt, men vi är aldrig ensamma. Vi behöver inte bära allt det tunga ensamma utan vi kan få hjälp!
Livet handlar inte om oss!

Kommentarer
Postat av: Malle

Kul att du är i gång o bloggar igen! Har gjort ett fint kort till maria också. Nu är det bara det bästa kvar: att slå in paketen! Ses då.. Puss

2009-02-04 @ 12:14:25
URL: http://otto.marsvin.blogspot.com
Postat av: Ankizz med Jonathan

Nä men ser man på :P

2009-02-04 @ 13:53:04
URL: http://ankizz.spaces.live.com/
Postat av: Karin

JIppiiiii!!! Ses vi nåt i morgon kanske? :) KRAM

2009-02-04 @ 14:02:46
Postat av: HannaH

Men oj! detta missade jag nästan. Men va kul att få läsa lite om dig. Du måste hjälpa till att underhålla en stackars arbetslös människa!

puss

2009-02-04 @ 22:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0