4 dagar kvar!

Hej o sorry att jag inte uppdaterat på länge... men tiden finns inte riktigt där! Nu är det bara 4 dagar kvar tills att jag o Maria ska åka till Nashville. Det är helt galet vad fort tiden går och det är så mycket jag tänkt jag ska hitta på. Är så många jag vill träffa innan jag åker men jag har insett nu att det inte kommer att gå fullt ut. Jag fick iaf ha en mysig eftermiddag med Malvina igår. Det behövdes! Dessutom snöade det lite... skumt!

Idag har jag tvättat o snart ska jag börja packa ner i min resväska, eller rättare sagt, mina föräldrars resväska. Äger nämligen inte någon själv. Var uppe hos dem o hämtade den igår... problemet var bara att det inte gick att stänga den... någon hade låst den och kunde inte komma ihåg kombinationen... så det var bara till att börja från 001 o gå uppåt. Tillslut hittade jag den rätta kombinationen o väska kunde äntligen användas på rätt sätt! Hehe!

Nu ska jag åka till Olofstöm o hälsa på en jobbarkompis som fick tvillingar i nov. Myspys!

Vi hörs snart igen...jag lovar :P

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0