Än en gång!

Eftersom jag svikit er och inte skrivit varje dag de senaste dagarna ska jag ge er två inlägg idag... minst...

Idag har jag och Maud med barn varit och hälsat på Cecilia, Harry, Nelly o Peppe. Snacka om att Harry o Nelly var söta! De var så söta så jag skulle gärna ta med mig dem hem. Dessa små liv som såg världens ljus i mitten av november skänker sån glädje! Och snälla var de också... knappt en enda sur min under hela tiden vi var där. Peppe är familjen vovve, en störtskön pudelvariant som är söt som ett litet lamm och ungefär lika snäll!



Här är de små liven... Nelly till vänster och Harry till höger.

Efter att jag kom hem har jag slappat rundor, sen har jag varit hos familjen och ätit kvällsmat och nu väntar jag på att Hanna ska komma så vi kan ha en lite myskväll tillsammans. Är så skönt att få slappa lite!

Förresten...
Vår pastorsfamilj har fått tillökning, han är snart en vecka gammal och heter Emil


Bilden är hämtad från fodda.nu, där det även står lite mer info.
Grattis familjen! Vilken sötnos!

Fridens liljor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0