Jetlag!

Jag är trött som en lus! Fattar inte riktigt det uttrycket, men trött är jag i alla fall det är då ett som är säkert. Jag tror att jag skulle kunna sova två dygn utan bekymmer. Men det har jag inte tid med! Ska ju tillbaka till jobbet på mån... längtar faktiskt lite, ska bli så kul att träffa alla kollegorna igen, de är så mysiga!

Just nu sitter jag och säkerhetskopierar alla foton från min gamla dator... det kommer bara ta typ en timme till. Jag vet att det är dumt att starta ett sådant projekt när klockan är midnatt och vi dessutom flyttar fram klockan en timme inatt, men det kan inte hjälpas... sån är jag!

Får väl ta o diska lite istället!

Frid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0