Måndag

Ja, du... då var det måndag och slutet på min jobbehelg. Nu är det ju dags för mig att hålla helg en dag och det verkligen bli skönt, har en massa tanka i huvudet på vad jag skulle vilja göra och en lång lista på saker som jag måste göra. Det är så synd att dessa listor inte kan vara en och samma alla gånger. Hade varit så mycket roligare om det jag måste göra faktiskt vore det jag vill göra... men, men...

Jag slutar aldrig att förvånas över hur mycket jag trivs på mitt jobb. Idag började dagen inte alls så som jag ville att den skulle och allt blev jättekonstigt. Utöver blev en av mina patienter jättedålig och då ställs allt på sin spets. Kändes dock som om jag hade kontrollen hela tiden och jag kunde vid dagens slut flexa ut en halvtimme för tidigt ;-) Det bästa med att ha en flexklocka! Med andra ord blev den dag som började i kaos faktiskt riktigt bra till slut.

Nu är det nog snart dags för sängen, är jättetrött och känner att halsen inte är helt kry. Ska upp och tvätta kl 7 imorgon så jag får passa på att sova när jag kan!

Frid!




Kommentarer
Postat av: Håkan

Hej Titti!!



Nu sitter jag på jobbet o klockan är lite över 7, då har du precis börjat tvätta om du inte har försovit dig!!

Hoppas du inte fick mer besvär med halsen.



Ang dina listor som du även nämnde i fredags, slå ihop dem till EN lista. Det är ju bara att göra varannan grej, en måste, en rolig, en måste, en rolig osv



Frid syster

2009-03-03 @ 07:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0