Nashville

Hallå alla där hemma och alla ni andra som kollar in min blogg emellanåt. Som rubriken kanske avslöjar så befinnar jag mig i Nashville! Kom hit igår kl 17 lokal tid, vilket är 6 h efter Sveriges. O snack om att vi var trötta, jag o Maria, min reskompanjon,,.
Idag har vi spenderat hela dagen på ett köpcenter och att kalla det stort är verkligen inte en överdrift! Det är jättestort och sååå amerikanskt! Det finns en del affärer som bara skriker USA o en del som är lite mer som de där hemma. Har spenderat en del pengar på ett par Levis-jeans och ett på Converse-skor. Blir nog minst ett par skor till innan det är dags att åka hem :P Är ju faktiskt lite billigare här än hemma.

Nu ska jag sluta för denna gången, men jag skriver kanske mer sen.
Frid!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Såå kul att du skriver! Skriv snart igen!! Ha det så roligt. Kramar

2009-03-17 @ 23:29:05
Postat av: Ankizz med Jonathan

YEEY Du bloggar från amerika, det tycker ja är bra då kan du blogga snart igen!!!!

Kram Ankizz

2009-03-18 @ 07:21:01
URL: http://ankizz.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0